Reklamácia a vátenie tovaru

Pri nepadnúcej veľkosti vám tovar radi vymeníme  

AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝMENE/REKLAMÁCII

V prípade výmeny tovaru nám napíšte na e-mail či do sms názov a veľkosť tovaru, ktorý chcete vymeniť, a číslo vašej objednávky. Týmto dôjde k rezervovaniu tovaru v našom systéme a už nestane, že požadovaná veľkosť nebude dostupná. Tovar na výmenu zabaľte a zašlite nám ho späť v originálnom balení.

V prípade reklamácie tovar zašlite aj v originálnom obale späť na našu pobočku vrátane spísaného reklamačného formulára.

POSTUP ZASLANIA TOVARU K NÁM NA POBOČKU PRI VÝMENE/REKLAMÁCII ALEBO VRÁTENÍ TOVARU

  1.  Nepoužitý tovar vložte do pôvodnej krabice s nálepkami či darčekom (ak boli súčasťou balenia).
  2.  Napíšte na poznámkový papier o akú objednávku ide, z akého dôvodu vraciate tovar (budeme radi za špecifikovanie) a na aký účet máme vrátiť peniaze.
  3.  Krabicu vhodne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu behom prepravy.
  4.  Tovar odošlite späť na našu adresu:

 UTOPY Fashion s.r.o., Jungmannova 25/13, Praha 110 00

  1. V žiadnom prípade neodosielajte na dobierku – tovar nebude prevzatý!!! 
  2. Po prijatí urobíme kontrolu a budeme vás informovať o termíne výmeny. V prípade, že požadujete vrátiť peniaze za tovar, prosíme o uvedenie bankového účtu, na ktorý máme vrátiť peniaze.

Pre viac informácií nás kontaktujte na info@utopy.cz či +420 778 777 052 

Tím UTOPY