Reklamácia a vátenie tovaru

Pri nepadnúcej veľkosti vám tovar radi vymeníme  

AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝMENE/REKLAMÁCII

V prípade výmeny tovaru nám napíšte na e-mail či do sms názov a veľkosť tovaru, ktorý chcete vymeniť, a číslo vašej objednávky. Týmto dôjde k rezervovaniu tovaru v našom systéme a už nestane, že požadovaná veľkosť nebude dostupná. Tovar na výmenu zabaľte a zašlite nám ho späť v originálnom balení.

V prípade reklamácie tovar zašlite aj v originálnom obale späť na našu pobočku vrátane spísaného reklamačného formulára.

POSTUP ZASLANIA TOVARU K NÁM NA POBOČKU PRI VÝMENE/REKLAMÁCII ALEBO VRÁTENÍ TOVARU

  1.  Nepoužitý tovar vložte do pôvodnej krabice s nálepkami či darčekom (ak boli súčasťou balenia).
  2.  Napíšte na poznámkový papier o akú objednávku ide, z akého dôvodu vraciate tovar (budeme radi za špecifikovanie) a na aký účet máme vrátiť peniaze.
  3.  Krabicu vhodne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu behom prepravy.
  4.  Tovar odošlite späť na našu adresu:

 UTOPY Fashion s.r.o., Jungmannova 25/13, Praha 110 00

  1. V žiadnom prípade neodosielajte na dobierku – tovar nebude prevzatý!!! 
  2. Po prijatí urobíme kontrolu a budeme vás informovať o termíne výmeny. V prípade, že požadujete vrátiť peniaze za tovar, prosíme o uvedenie bankového účtu, na ktorý máme vrátiť peniaze.

Pre viac informácií nás kontaktujte na info@utopy.cz či +420 778 777 052 

Tím UTOPY

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie